1 2 3

I. fejezet (Bevezető)

2013. április 23., kedd 24 komment

24 komment:

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! :) Sajna nem tudtam máshová rakni a betűket, és nagyobbat szerettem volna, de akkor belógott volna a lényegbe. :D Egyelőre jó ez is. :)

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    Van egy jó hírem :)
    Lehet hogy már hallottál róluk:
    www.hadhonti.hu ők megcsinálnak neked egy átlag jó minőségű könyvet és a külalakját magad tervezheted a megadott adatok szerint ....folyamatos kapcsolatban lehetsz velük ... ja és a legjobb normális áron! ( anyukám , már értekezett velük és bár még csak tervezi a dolgokat , nagyon korrektnek tűnnek )
    A jogi dolgokban is segítenek ...
    Mi abban egyeztünk meg , hogy ha anyukámnak sikerül gond nélkül kiadnia a saját írását , akkor átunna szó lehet az enyémről is :)
    Ha beválik minden kép szólok ;)

  • Névtelen Senki írta...

    Köszi szépen, utánanézek. :) Én eddig a Könyvműhelyre gondoltam, kétszer is adattam már ki náluk (nem az enyémet, csak tördelő-szerkesztő-ügyintéző voltam). :) Ők is gyorsak, korrektek. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Szia! Üdv itt, és köszönöm szépen! :) Igaz, másabb téma, mint a tiéd, de azért remélem, nem találod majd túl uncsinak. Kíváncsi vagyok a véleményedre, akármi is az, hiszen ebből tudok tanulni, amire nagy szükségem van. :)

  • Sandra Blake írta...

    Nem biztos, hogy másabb a téma, mert még nem olvastad tovább a törimet. :D
    Így hát...
    DE... nem uncsi és én szorongok azon, hogy neked ne legyen unalmas az enyém, na meg, hogy ne okozzak csalódást neked. :/ Egy világ törne össze bennem. :(

  • Névtelen Senki írta...

    Ugyan már, ilyenen sosem szabad elcsüggedni, hiszen nem nagyon találni két teljesen egyforma ízlésű embert. :) Azt pedig nem hinném, hogy nem tetszene, de azt megígérhetem, hogy ha kéred, őszinte leszek. Cserébe én is ezt szeretném. :) Bármi észrevételed van, kérlek, oszd meg velem. :)

  • TJ írta...

    Szia! :)
    Mire megtaláltam, hogyan tudok hozzászólni a fejezetedhez.. Hát igen még reggel van. :D
    Végre sikerült elolvasnom az első részt, bocsánat, hogy eddig tartott, igyekszem bepótolni a lemaradást.
    Hát azt kell, hogy mondjam nekem nagyon tetszett, teljesen el tudtam képzelni a jelenetet, és talán egy kicsit ijesztő is volt számomra. De hihetetlenül jól írsz, nagyon tetszik, hogy ilyen változatosan fejezed ki magad. És őszintén szólva kicsit cikinek tartom a saját írásomat a tied mellett. Szóval semmiképpen se hagyd abba, és én nagyon szívesen elolvasnám könyvben is. :) Igyekszem tovább olvasni. :)
    Tita

  • Névtelen Senki írta...

    Nagyon örülök, hogy tetszik, annak meg még inkább, hogy írtál. :) Köszönöm szépen! Azt meg, hogy cikinek érzed a tiédet, gyorsan felejtsd is el, hiszen a stílusunk is más, meg a mondanivalónk is. :) Nekem nagyon tetszik, amit és ahogyan írsz. :)

  • TJ írta...

    Kicsit késve de ideértem. Ma terveim szerint este tovább olvasom a történetedet, remélem, hogy a gépem nem fog megint sztrájkolni. De mindenképpen írok véleményt akkor, mert ha már elolvasom, akkor véleményt is írhatok. :)
    Köszönöm szépen! Igen ez igaz, hogy teljesen más stílusban írunk meg a történet is más. :) Eddig még csak ezt tudtam elolvasni a tiedből, de máris nagyon tetszett/tetszik. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! :) Remélem, nem fogsz unatkozni a többi részen sem. :) Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, és előre is köszönöm, ha véleményezel. :)

  • TJ írta...

    Szia!
    Ne haragudj, nem tudtam akkor jönni, amikor ígértem, mert volt egy kis gép problémám, és tegnap kaptam vissza.. :/ Most majd neki állok az olvasásnak, és mindenképpen írok majd a fejezetekhez véleményt. :) És én biztos vagyok benne, hogy a történet folytatása is tetszeni fog, ahogy az első rész is, amit olvastam. :)

  • Mitsuko írta...

    Wow! Mint mondtam, újra kezdem olvasni... Először is élveztem, de most, hogy újra olvasom... tyű! Nem vagyok hozzászokva az ilyesfajta szavakhoz, általában nem szeretem az ilyen fogalmazású könyveket, de ez magával ragadott... És már tudom, ki az én karakterem... Istenem, ez olyan jó érzés... Köszönöm!

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB