1 2 3

I. fejezet 2. rész

2013. április 27., szombat 9 komment

9 komment:

  • TJ írta...

    Hát ez még jobb volt, mint az először részlet, amit olvastam. Imádtam, ahogy a párbeszédeket megírtad, kicsit vicces is volt, és meg is őrizte a komolyságát. Na meg a leírásaid is hihetetlen jók. Nagyon jól fogalmazol, és tetszik, hogy mindig olyan változatos szavakat használsz. :)
    Csak egyetlen dolgot észlelte. Az a "volt" használta. Nálad is olykor egy helyen több szerepel, ahogy nálam is. Azt a tanácsot kaptam, hogy ezt a szót igyekezzünk kerülni, mert a kiadók nem szeretik. Még nekem is sokat kell dolgoznom rajta. De ne értsd félre nem volt belőle olyan sok, na meg nem kötözködni akarok, csak segíteni. :)

  • TJ írta...

    De jó hallani, hogy nem vetted sértésnek. Én is csak azért mondom, mert nekem is mondták, és gondoltam, hogy csak van benne valami igazság :)

  • Dark Writer írta...

    Huhh, ez ütős fejezet! Felkeltetted az érdeklődésem, vajon mi lehet Lena titkos képessége konkrétan? illetve Yves karaktere eddig nagyon tetszik! Titokzatos és realistának tűnik, meg ha jól sejtem alakul köztük valami csak a lány elfojtja magában! A szél is tetszik nagyon is *-* ügyi vagy! Láttam tettél ki új részt, de akkor se hagyd abba! Vagy küldök megint egy lelkesítő löketet! :D ^^

  • Mitsuko írta...

    Azta... Ez a férfi meg a pingvines rész >,< Zseni vagy! Imádom! Yves.. Hmm... úgy érzem, kedvelem a karaktert... És az a függővég... ha aközben olvastam volna, hogy írod, és bejegyzésenként rakod fel, tuti agybajt kaptam volna, hogy nem olvashatom tovább. Szerencsére most folytathatom.

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB