1 2 3

Életem első díja!

2013. május 31., péntek 10 komment
Tegnap este nagy meglepetés (szinte már döbbenet) várt rám a blogomban: kaptam egy díjat! Még sosem volt ilyenem, így a frissen jutalmazottak meghatottságával és büszkeségével teszem most ki és adom tovább. Nagyon szépen köszönöm, Sandra, hogy gondoltál rám, igazán kedves tőled. :)


A díjnak szabályai is vannak, amik a következők:
1., Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat. - Köszönöm szépen még egyszer, Sandra! :)

2., Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.

Szeretném továbbadni a díjat:
- Lyra Wyrmfire-nek, aki sajnos ritkán blogol mostanában, pedig imádom az írásait, és nem utolsó sorban az egyik legkedvesebb olvasóm - siess vissza, Lyra! :)
- Killertigernek, akinek igazán okos és összeszedett gondolatai vannak mindenféléről - csak így tovább! :)
- Clary és Klau párosának, akik azon fáradoznak, hogy hasznos információkkal lássák el az írópalántákat - köszönöm minden társam nevében! :)
- Raspberry Silversnek, akit egyszerűen csak élmény olvasni - nagyon várom már a Keira folytatását! :)

3., Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról. - Máris teljesítem. :)

10 komment:

  • Sandra Blake írta...

    Hellóka! :D
    Persze, hogy gondoltam rád... ez már csak alap. :) Az egyik legkedvesebb olvasóm vagy; szerinted figyelmen kívül hagyom a kedves szavaidat? Hát nem! :D Tudd, én itt vagyok és olvaslak...
    Máskor is! :)

  • Lyra Wyrmfire írta...

    Gratulálok a díjhoz, igazán megérdemelted!:D És komolyan, úgy elérzékenyültem, mikor megláttam a nevem, köszönöm szépen T3T Még sosem kaptam ilyen ajándékot, úgyhogy nagyon jól esik :D Igyekszem most már tényleg feltámadni a hamvaimból, meg jönni gyakrabban olvasni meg véleményezni :D Köszönöm még egyszer, és szívből gratulálok!^^

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB