1 2 3

II. fejezet 2. rész

2013. május 24., péntek 5 komment

5 komment:

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    Hát igen... kicsit lehangoló a kihaltság(nálam is)
    Nem tudom hogy mások egyszerűen hogyan népszerűsítik magukat?
    De azért még kitartás !
    Én mindenesetre aki az én sztorim felől érdeklődik azt hozzád is átirányítom ;)

  • TJ írta...

    Hát ez jó, olvasom, olvasom és hirtelen vége lett. Ez azt jelenti, hogy jó volt, és nagyon is olvastatja magát. :)
    Ebben a fejezetben az tetszett a legjobban, ahogy a Holdról beszéltél, olyan szépen megfogalmaztad a mondatokat. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Tisztán emlékszem erre a részre, amikor írtam. Kellett egy átvezetés a két rész között (Lena és az ismeretlen "hányós" alak közt), és kapóra jött a Hold. :) Fogalmam sincs, hogy sikerült ezt így összehozni, mert csak sodortak a gondolatok. :) Az író kritikusom szerint azonban ez ismét egy felesleges rész. Köszönöm szépen! :)

  • TJ írta...

    Miért gondolta azt, hogy ez felesleges rész? Én egyáltalán nem éreztem annak, kell valami átvezetés ahogy te is mondod. Nekem nagyon tetszett az a rész. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB