1 2 3

I. fejezet 3. rész

2013. május 8., szerda 8 komment

8 komment:

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    Hát szerintem az erős túlzás hogy nincs létjogosultsága:S
    Furi,most pont nálam is az a nagy dilemma , hogy mi kerülhet bele egy regénybe és mit kell a kukába vágni...
    Na szóval , szerintem ez egy jó hangulatú jelenet, a párbeszédek nekem nagyon tetszenek benne, olyan jó életszerűek.
    És a szereplők ismertetéséhez tényleg jó alkalmat ad. Szóval már 3 dolog amivel cáfoltam hogy lét jogosulatlan lenne.
    Szerintem ezt igen is kár volna csak úgy kivágni :) Átírni,ha úgy érzed szükséges, írd át... de én nagyon sajnálnám a párbeszédeket:)

  • Névtelen Senki írta...

    Ha belegondolunk, tényleg nem történik benne olyan, ami előre vinné a történetet. Beszélgetnek, élcelődnek, ennyi. Ráadásul túl terjengősre sikeredett, de majd úgyis javítok. :) Köszönöm szépen! :)

  • Sandra Blake írta...

    Én bírom a kis párosunkat (főleg Clairet), úgyhogy rossz lett volna, ha kihagyod őket a töriből. De szerencsére nem, így minket is tudtak szórakoztatni a csipkelődésükkel nem csak a "nem amatőr író kritikusodat".
    Szerintem fontos, hogy bemutassuk a szereplőinket még ha így nem is nagyon halad a történet. De ez csak az én szerény véleményem...
    Szóval siess és hozd a kövit.:D
    Puszi!

  • Névtelen Senki írta...

    Nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy te sem érzed teljesen feleslegesnek ezt a részt. :) A következőt a jövő héten hozom. A régi blogomba majdnem mindennap mentem az újjal, és bár ott rövidebb részeket tettem fel, nem vált be. Itt meg még azért sem, mert egyelőre tesztolvasógyűjtő fázisban vagyok. :D

  • TJ írta...

    Nekem is nagyon tetszett ez a párbeszéd, ahogy az előttem szólok is mondták. Szerintem sem baj, hogy nem vitte előre a történetet, így is izgalmas volt. Szerintem így jobb megismerni új szereplőket, mintha egy unalmas leírást olvasnánk arról hogyan néznek ki. Így legalább kiderült, hogy milyen az egymáshoz való viszonyuk, és milyen jellemek. :) Szóval nekem nagyon tetszett. Ja és szimpatikus karakter mindkettő.

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! :) Amikor írtam, én is úgy gondoltam, hogy élvezhetőbb egy élcelődő párbeszéden keresztül megismertetni a két új szereplőt. :)

  • Selina Olivieri írta...

    Szia! :) Elolvastam az első fejezetet, és csak annyit mondhatok, hogy nagyon nagy hiba lenne, ha beváltanád a búcsúdat, amit írtál valamelyik nap! Ne tedd!! Ez szuper jó, abszolút felcsigázta az érdeklődésemet, a párbeszéd Jerome és Claire között frappáns volt és szórakoztató,és az egész alapjában véve is olyan, mintha filmet nézne az ember! :) Én azt mondom hajrá!! :) Lássuk a második fejezetet... :)) Selina Olivieri

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB