1 2 3

Szereplők

2013. május 31., péntek 4 komment
Mára terveztem, hogy hozom az újabb részt, de úgy döntöttem, hogy inkább holnap. Helyette mutatok néhány képet. Ezek hasonlítanak legjobban ahhoz, ahogy elképzeltem a szereplőimet. Természetesen ezzel senkit sem akarok befolyásolni, hiszen mindenki olyannak látja őket, ahogy neki kedves. :) Egyelőre csak azokat teszem be, akik már felbukkantak az eddigiekben, később pedig folyamatosan bővítem a fotótárat. Persze lesz olyan is, aki jó sokáig homályban marad... ;) (A képek egyébként a Facebook oldalamon is megtalálhatók.)

4 komment:

  • Lyra Wyrmfire írta...

    Szia!:D
    El kell mondjam, nagyon tetszik a blogod, örülök, hogy találtál címet a regénynek is, nekem nagyon tetszik az is :D És örömmel láttam, hogy az írói neved is változott ^^ Miért pont ez lett a cím és miért ezt a nevet választottad, szabad tudni?:D
    És a szereplők, hát nem igaz... megláttam őket, és majdnem kiestem a székből, mindenkit pontosan így képzeltem el!D: Főleg Jerome-nél akadtak fent a szemeim x,D Úgyhogy szerintem remekek lettek a képek, ha ilyen színészbrigáddal lenne leforgatva a filmverzió, nem csalódnék :D

  • Névtelen Senki írta...

    A címen rengeteget törtem a fejem, de hiszen tudod is. :) Nem biztos, hogy ez a végleges, de egyelőre ez tetszik. Hogy miért pont ez? Az ötödik parancsolat: ne ölj. Nos hát, nekünk meg van ugye van pár gyilkosunk, illetve az említett parancsnak lesz még szerepe, csak azokat a részeket még nem tettem fel amoda sem. :)
    A nevemen is vacilláltam. Sokat nézegettem a keresztneveket, és végül az Eden tetszett meg a hangzása, jelentése és az "uniszexsége" miatt. XD Az Ambré meg mert franciás, mégse Amber, az tök snassz. Borostyán(színű) édenkert az elmém... XD XD XD (Bocs, leszakadt a plafon.)

  • Lyra Wyrmfire írta...

    Hú, köszönöm a velős választ!:D A cím meg nagyon találó, főleg kedvenc bérgyilkosomra, Oss-ra utalva...:D
    De a neved is nagyon jó, szuper a hangzása és szerintem illik hozzád :D Lassan tehát le kell szoknom a Névtelen Senki-ről és átszoknom Eden Ambré-re :D

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB