1 2 3

Szerkesztő-lektor

2013. május 30., csütörtök 5 komment
Még tavaly bekerültem egy amatőr írói csoportba a Facebookon, ahol sok nagyon tehetséges embert ismertem meg. Eleinte még csak-csak részt vettem a gyakorlati feladatokban, ám látva a remekebbnél remekebb megoldásokat, egészen kicsire töpörödtem, visszavonultam, és inkább a háttérből csodáltam őket, remélve, hogy egyszer én is jobb leszek. Természetesen ez a legrosszabb hozzáállás, hiszen ki tud fejlődni gyakorlás nélkül? (Névtelen) Senki sem. :)
A történetemmel épp csak annyit haladtam, ami nem visszafelé törlés, és inkább buzgón pakolgattam fel az akkori blogomba. Hihetetlenül örültem a visszajelzéseknek, de hiába voltak pozitívak, valami hiányzott. Valami igazán frappáns... fenéken billentés. :D
No, most erre várok. Tegnap végre vettem a bátorságot, és írtam egy szerkesztő-lektornak, akit már tavaly kinéztem magamnak, hogy "majd egyszeeer, amikor eljön az időőő, ő lesz az, aki". Valósággal örömtáncot jártam, amikor visszajelzett egy nagyon kedves és bátorító hangnemű levélben, miszerint küldjem el neki nyugodtan a kéziratot, átnézi, de készüljek fel, mert mindig nagyon meg szokta húzni azokat. Nekem ennél jobbat nem is mondhatott volna. :)
Izgatottan várom a javítanivalóimat, hogy végre nekiláthassak átgyúrni az egészet.

5 komment:

  • TJ írta...

    Sok sikert hozzá! :) Egy ilyen szerkesztő-lektor nekem is jól jönne a Vörös Holdhoz is, na meg ahhoz is, amit most írok. :D

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! :) Mindenképp úgy érzem, hogy szükségem lesz rá, hogy valaki elvégezze helyettem ezt a munkát (ha már én nem tudom), de persze most még csak ízelítőt kértem belőle, hiszen egy könyv lektorálása nem kis munka, és nem két fillérbe kerül. Majd egyszer, ha sok pénzem lesz... :D

  • Névtelen Senki írta...

    Igazán nincs miért gratulálni, de köszönöm szépen! :) Bevallom, nem kicsit vagyok izgatott. :D Sejtem, hogy tele lesz javítással, de pont ez a lényeg, most megtudom, amit kell. :D

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB