1 2 3

A harmadik

2013. június 24., hétfő 9 komment
Ismét egy díjjal lettem gazdagabb, amit bár szerintem ez a blog nem érdemel meg, de akkor is nagyon jólesik. :)

Szabályok:

1., Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad! - Nagyon szépen köszönöm, Tita, igazán kedves vagy, hogy gondoltál rám. :)

2., 3., Tedd ki a díj képét az oldaladra, másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról, és válaszold meg őket!


- Ki a kedvenc íród? - Fekete István
- Milyen történetet szeretsz a legjobban írni? - Csak hosszú sztorikat tudok zagyválni; rövid és tömör történetvezetésre képtelen vagyok, azaz a regény az én műfajom, azon belül is a korhatáros akció-dráma-thriller-ki tudja, mi. :D
- Mi a legjobb ihletadód? - A zene. Majdnem mindenevő vagyok, ám íráshoz általában instrumentális darabokat hallgatok.
- Van példaképed? Ha igen ki? - Konkrét nincs. Több ember pozitív tulajdonságait szeretném magamba olvasztani, ha tehetném.
- Legszebb komment, amit valaha kaptál? - "Csak pislogok még mindig, teljesen a hatása alatt állok."

4., Küldd tovább 5 embernek! - Rendben, de biztosan lesznek közöttük, akik már megkapták. :)

- Lyra Wyrmfire
- Sophie Taylor
- Sandra Blake
- Killertiger
- Clarissa Lang

Az én kérdéseim:
- Szerinted mitől jó egy blog? (Ha már a díjnál tartunk.) :)
- Vezetsz naplót, és ha igen, mióta?
- Szereted a pontosságot, vagy mindenhonnan elkésel?
- Az íráson kívül milyen kreatív dolog érdekel még?
- Mindig beleolvasol a linkcserét kérő blogokba? ;)

9 komment:

  • Lyra Wyrmfire írta...

    Nagyon szépen köszönöm, olyan jól esik, hogy mindig gondolsz rám!*-* Pedig szerintem igazából meg sem érdemlem, de annyira jól esik! És kár, hogy én mindig úgy jövök a sorrendben, hogy nem tudok neked adni, pedig igazán megérdemled, úgyhogy csak ne is szabadkozz a díj miatt!:D
    Köszönöm még egyszer, ki is teszem még ma és megcsinálok hozzá mindent :)

  • Névtelen Senki írta...

    Szívesen, hiszen igazán megérdemled. :) A blogod szép, tartalmas, a tartalma szuper, ráadásul első osztályú tesztolvasó vagy, úgyhogy ne nyissunk vitát arról, hogy ki érdemli meg. :P ^^

  • Lyra Wyrmfire írta...

    Jajj, köszönöm!:D És annyira meghatott, hogy az én kommentemet tartod a legszebbnek, úgy örülök neki!:D Igazán megtisztelő és szuper érzés, hogy tudtam segíteni abban, hogy átérezhesd, milyen érzés téged olvasni :)

  • Névtelen Senki írta...

    Hát még engem hogy meghatott, amikor csak úgy rám találtál, és aktívan kezdtél hozzászólni. Tényleg nagyon sokat segítesz ezzel, nem tudom elégszer megköszönni. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB