1 2 3

Ezentúl Bloglovin'

2013. június 23., vasárnap 5 komment
Már egy ideje olvastam, de át is siklottam felette, ám most Titánál végre elért a tudatomig: július 1-én megszűnik a Google Reader. Mindenkit érint, aki blogokat követ RSS-en, tehát mindenképpen olvassátok el EZEN a linken, hogy mit takar, és intézkedjetek! :) Én már megtettem (lásd: oldalsáv balra), sőt tákoltam is egy ikont a követéshez (akinek tetszik a kép, ingyen és bérmentve elviheti). :)
(Update: a Bloggeres feliratkozásokat ez nem érinti.)

5 komment:

  • TJ írta...

    Megkérdezgetem, hogy az mit jelent, hogy a bloggeres feliratkozásokat nem érinti? (kicsit nagyon tudatlan vagyok :D)

  • Névtelen Senki írta...

    Azt, hogy a Bloggeres feliratkozások megmaradnak. :D Amiből neked jelenleg 20 fő van (az olvasóid), te pedig kettőre vagy feliratkozva (legalábbis nyilvánosan, a privátokat nem láthatom). :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB