1 2 3

Fejléc és zöldség

2013. június 26., szerda 16 komment
Mivel nem vagyok képszerkesztő guru, nagyjából el lehet képzelni, milyen fejjel görnyedeztem itt, mire kreáltam egy fejlécet Gimppel. Igaz, hogy kicsit batár nagy lett (lehet, hogy kicsinyítek is rajta a visszajelzésektől függően), de most örülök, hogy összehoztam valami krikszkrakszot. :D Ja, az alapszínért pedig bocsi, de szerintem ez illik a képhez. :D Véleményeket kérnék szépen!

16 komment:

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! Nekem egy kicsit nagynak tűnik annak ellenére is, hogy magas képernyőfelbontásom van. Ti hogy látjátok, kéne a magasságán csökkentenem? Mert ahhoz vágnom kell belőle, mivel a szélessége fix.

  • ebonymoras írta...

    Aj ezek a fejlécek,mennyi baj van velük :/ De szerintem ez most épp jó, határeset, de még rendben van, szóval szerintem ne csonkítsd :)

  • Névtelen Senki írta...

    Kreáltam másikat, mert rájöttem, hogy ha fejlécként teszem fel, akkor nagyon elromlik a minősége. Kicsit át is variáltam, szerintem így jobb. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Annyira nem nehéz, csak türelem kell hozzá. :) Én Gimppel dolgoztam, ez egy ingyenes magyar program, rétegeket kezel, mint a PhotoShop, csak egyszerűbb. Töltsd le és próbáld ki, hamar belejössz.
    Csak sajna közben azt veszi észre az ember, hogy elszaladt néhány óra... :D

  • Sandra Blake írta...

    Na, már én is beállok a véleményezők sorába! :D
    Nem tudom miért írtad, hogy nem vagy egy "képszerkesztő guru", mert szerintem brutál jó lett... :)
    Nekem valahogy nagyon tetszenek azok a kártyák ott a jobb felső sarokban, nagyon szimpi, szerintem örök barátságot is kötök vele! ;)
    A méret, a szín, a képek szerintem passzolnak. Illik a történetedhez és a blogodhoz. :)
    Gratulálok, ügyes vagy! :P

  • Névtelen Senki írta...

    Nagyon szépen köszönöm! :) Azért mondtam, mert így is van. Nagyon ritkán szerkesztek képet, így már azt is elfelejtettem, amire nagy nehezen rájöttem az évek alatt. Ja, és imádom, mikor egy óra munka után lefagy a Gimp, én meg elfelejtettem menteni közben. :S
    Szerettem volna még egy tőrt is besuvasztani a képre, de nem találtam megfelelőt, no meg hagyni kell valamit a borítóra is... :D

  • Lyra Wyrmfire írta...

    Szerintem nagyon jó lett, mind a kép, mind hozzá a zöld szín. ez a kombó nagyon látványos!:D A kép mérete meg szerintem teljesen korrekt, megérte szenvedned vele!:)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB