1 2 3

III. fejezet

2013. június 1., szombat 5 komment

5 komment:

  • Névtelen Senki írta...

    Valóban úgy is érzem, ahogy mondod: peregnek előttem az események, én pedig csak megörökítem, több-kevesebb sikerrel. :) Ámbár lehet, hogy kicsit túl sok a párbeszéd. Köszi szépen! :)

  • TJ írta...

    Egyetértek, nagyon jók a párbeszédeid. Olyan érzésem volt tőle, mintha én is ott lettem volna a boltban, és közelről figyeltem volna őket. :)
    Már alig várom, hogy a történetedet könyvben olvashassam, megérne agy kiadást az már biztos. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Nagyon örülök annak, ha így látod. :) Fura, mert amikor írok, valójában csak lejegyzem, amit látok. :D Néha kicsit jobban körül kell néznem, vagy közelebb menni egy sarokhoz, hogy lássam, mi van ott. :D
    Köszönöm szépen, én is szeretném kiadatni, még ha "csak" magánkiadásban is, és kis példányszámban. :)

  • TJ írta...

    Mindig menj közelebb, hogy egy apró beszélgetésről, vagy jelentről se maradjunk le, mert én olyan kííííváncsi vagyok már a folytatásra. :)
    Ha egyszer kiadásra kerül a könyved, akkor majd lecsapok egy dedikált példányra. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB