1 2 3

IV. fejezet

2013. június 11., kedd 12 komment

12 komment:

  • Clarissa Lang írta...

    Szia! Borzasztóan örülök,hogy végre jutott idő arra,hogy elolvassalak :D Megérte! Csodásan írsz és a stílusod is megfogott. Elszoktam az E/3-ban írt sztoriktól,de te vissza ráztál...:)

  • Névtelen Senki írta...

    Szia! Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. :) Remélem, ez a továbbiakban is így marad. :) E/1-ben sosem tudtam írni, nekem a harmadik személy fekszik, mert akkor bármely szereplővel tudok belső monológot írni. :D

  • Clarissa Lang írta...

    Persze,már várom a folytit :)Épp ezért tetszik,mert sok karakterrel tudsz azonosulni és nem érzem úgy,hogy csak érzelem mentes leírás az egész...Ezért nem olvasok sok E/3-es írást,mert sokszor elunom magam rajta,némelyik száraz. A te történetedhez mérten csak rossz élményeim vannak ilyen regényekkel kapcsolatban... Neked viszont gratulálok,hogy megtudtál fogni! :D

  • Névtelen Senki írta...

    Most sikerült zavarba hoznod, és egyúttal fel is reppentem a talaj fölé pár centivel. :) Nagyon köszönöm a dicséretet, ez nekem tényleg nagyon sokat jelent. Ha másféle stílusú történeteket kedvelsz, ennek ellenére mégis elolvastad ezt, és pozitívan nyilatkozol róla, az nekem hatalmas elismerés, és hihetetlenül örülök. ^^

  • TJ írta...

    Ó már megint elfogyott. :( Már alig várom a folytatását, remélem, hogy hamar összegyűlnek a kommentek és lesz folytatás :)
    Nagyon jól beleszőtted a múltbeli eseményeket a mostaniakba, ilyet én is mindig akartam csinálni, de eddig nem nagyon sikerült. Szóval majd tanulok tőled. :)
    És azt hiszem már megvan a kedvenc szereplőm, bár mindenki hihetetlenül egyedi karakter és mindenkit szeretek benne. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! Már kettő van, úgyhogy remélem nem sokáig kell várni, hogy hozzam az újabb fejezetet. :)
    Az egész történetemre jellemző, hogy visszaemlékezéseken keresztül ismerjük meg egy-egy szereplő múltját. Nagyon szeretem az ilyeneket, bár nem mindig könnyű megírni, főleg ha szomorú részek. :)
    Megkérdezhetem, ki a kedvenced? :)

  • TJ írta...

    Akkor még olvashatok ilyen visszaemlékezéseket. :)Nekem is nagyon tetszettek, egyszer én is megpróbálok majd ilyet írni :)
    Már várom a következőt. :)
    Hát eddig Jerome az abszolút kedvencem, de Lena-t is szeretem, főleg azt, hogy minden életet ennyire tisztel még az apró bogarakét is, én is pont olyan vagyok, csak képességek nélkül. :) Na jó a többieket is szeretem, mert mindenkiben van valami olyan, ami szimpatikus. :)

  • Selina Olivieri írta...

    Szia! :)
    Itt vagyok, a negyedik fejezetnél!Mióta elkezdtem olvasni,még akkor is motoszkál a fejemben a történet, amikor csak úgy el vagyok napközben és valami egész mást csinálok, ez pedig csak akkor fordul elő, ha valami különösen megfog. Amúgy is szeretem a misztikummal és rejtélyekkel átitatott történeteket, és Te nagyon jól írod! :)Nagyon tetszett az a rész, amikor azt mesélted el, mikor Lena kislányként megérkezett és felélesztette a halott legyeket! :D

  • Névtelen Senki írta...

    Szia! Nagyon örülök, hogy így kitartasz, és már itt tartasz. :) A legjobban persze annak, hogy sikerült hatást gyakorolnom rád a történettel. Nagyon szépen köszönöm! Ezért érdemes írnom, ilyenkor mindig úgy feldobódok. :D Jó szórakozást kívánok a továbbiakhoz is! Bármi kérdésed, észrevételed, javaslatod van, kérlek, oszd meg velem! :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB