1 2 3

Kellemesen csalódtam

2013. június 28., péntek 6 komment
Bevallom, jó döntés volt, hogy átköltöztem ide, a Blogspotra. No nem szakadtam el teljesen az előző helytől, hiszen eszem ágában sincs megszüntetni azt a blogot, mivel rengeteg fejezet és még több szívmelengető komment van ott, nem beszélve arról, hogy képtárhelynek is használom.
Azt hittem, hogy nem találok annál jobb blogszolgáltatót, mert - a főoldalából kifolyólag - már-már családias az összes többihez képest, és félve tettem meg azt a lépést, hogy blogot nyitottam itt. Úgy gondoltam, végleg magamra maradok, és teljesen eltűnök a semmiben.
Hihetetlenül kellemes meglepetésként ért, hogy itt sem nehezebb követni a kedvenceket, és - amin a leginkább megdöbbentem - sokkal könnyebb hasonló érdeklődésű emberkéket találni.
Egy szó, mint száz: örülök nektek! :)
Csillagszemű ömlengésem után, mintegy levezetésként hoztam egy szösszenetnyi ízelítőt a következő fejezetből (ami érkezik, mihelyt három olvasó kéri). :)

"A sötét Taurus reflektorának fényében álló nő reszketve húzta össze magán a kis kabátot. Arcán patakokban csorgott a könny, s az állán összefolyva csepegett a ruhájára. Az már egészen átnedvesedett, de nem csak a könnytől. Egész testét a halálfélelem verítéke lepte be.
Könyörögve nézett a vele szemben álló, megtermett férfire, aki karba tett kézzel, félrebillentett fejjel méregette. A nő tudta, hogy semerre sem menekülhet. Az autó mögött állt a férfi társa, saját háta mögött pedig még egy. Esélye sem volt ellenük.
– Kérem, legalább a kislányomat ne bántsák! – sírta. – Engedjék el!"

6 komment:

  • Sandra Blake írta...

    Én kérem a következő fejezetet! :D
    Örülök, hogy "otthonra találtál" a Blogspoton. Először én is idegenkedtem tőle, de láttam, hogy sok mindenki ide teszi fel az írásait, így én is úgy döntöttem, hogy beállok a sorba... Én se csalódtam, bár először elég ügyetlen voltam a kezelésével, de most már 1000-szer könnyebb; hamar meglehet szokni. :)

  • TJ írta...

    Mikor olvashatjuk a következő fejezetet? :)
    Amúgy én is örülök, hogy átjöttél ide, mert így megtaláltam a történetedet, és olvashatom. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB