1 2 3

Kis kitérő az "alkotói világomba"

2013. június 8., szombat 4 komment
Gyakran keresgélek képeket, videókat, zenéket, amikor éppen nincs ihletem (és ami már jó ideje tart, ugye). A legmókásabb "anyaggyűjtésem" mégis az volt, amikor a kitalált helyszínemet próbáltam elhelyezni a térképen úgy, hogy megfeleljen minden paraméternek. :)
No, azért talán annyira mégsem kitalált, mert bár valóban nem létezik, a térképe nagyon is valós, mégpedig a szülővárosom. :) Sokkal könnyebb volt írnom úgy, hogy láttam magam előtt az utcákat, épületeket, éreztem az illatokat, hallottam a zajokat.
Mutatok is nektek három képet, ami szintén a vázlatom része. Jól elszórakoztam vele anno. :D (Kattintsatok a kis képekre a nagyobbakért.)




Végül pedig itt egy zene. Tudni kell, hogy a történeteimet mindig filmként pergetem le magam előtt, és erre a gyönyörű darabra (legalábbis egyes részeire, hiszen relatív hosszú) egy olyan jelenetsort képzeltem el, ami még nincs megírva, és fogalmam sincs, hogyan leszek rá képes valaha is. :O Nagyon erős jelenet lesz, annyi fix...

4 komment:

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB