1 2 3

Második díjam

2013. június 7., péntek 5 komment
Mire "kihevertem" volna az első díj miatti kisebb sokkot, máris érkezett a következő meglepetés egy újabb díj formájában. Nagyon szépen köszönöm nektek, Sandra Blake, Avellana, Emily Twinkle, Juliette Amelia Lucas, Flóra és Tita! :) (Ha nem baj, csak a legelső ajándékozó kérdéseire válaszolok, mert különben hatoldalas bejegyzés lenne.)

Ennek a díjnak is vannak szabályai, amiket most pontról pontra követek.

1., Tedd ki a képet! - Íme:


2., Írj 11 dolgot magadról!
- Az első történetemet 8 éves koromban írtam. Nagymamámnál előkaptam egy csomagolópapírt (tudjátok, azt a csúnya barnát), ollót, színes cerkát, és készítettem egy leporellót, amire mesét írtam (mondanivalója az "aki másnak vermet ás..." volt), rajzoltam hozzá, aztán megmutattam a tanító néninek. Voltaképpen az ő dicsérete inspirált további írásra. :)
- Képes vagyok akár évekre is alkotói válságba esni.
- Nem szeretem a matekot, a kémiát meg egyenesen ki nem állhatom.
- Tudok számítógépet szerelni.
- Kiskoromban színésznő és állatorvos akartam lenni - a szokásos sablon. :D
- Imádom a lovakat, de sosem volt lehetőségem megtanulni lovagolni. Aztán egyszer odakeveredtem egy lovardába, felültem egy lóra és megkérdezték, mióta lovagolok, hogy ilyen jól megy az ügetés... o_O
- Autodidakta módon meg fogok tanulni zongorázni, gitározni és szájharmonikázni - punktum.
- Kedvenc kajám a bolognai spagetti - amit én csinálok, az igazi, 3-4 órán át főzött. Anyukámtól tanultam. ^^
- Pár évvel ezelőtt (amikor még volt rá időm) PlayStation-őrült voltam. Főleg a "mászkálós" horrorokat bírtam - a Resident Evil Nemesist több mint harmincszor vittem végig. XD
- Hatéves korom óta rágom a körmömet, és csak rövid időszakokra tudok leszokni róla. :/
- Reggelente hihetetlenül morcos vagyok - jaj annak, aki hangosabban szólal meg, vagy zörög valamivel!

3., 11 kérdés megválaszolása:
- Mit ennél most legszívesebben? - Songoku pizzát. :)
- Van kedvenc állatod, ha igen mi az? - Igen, imádom a lovakat.
- A hely ahova legszívesebben elutaznál? - Egy olyan vízeséshez, ami előtt egy kristálytiszta tó van.
- Kedvenc tantárgyad? - Magyar nyelvtan és a biosz.
- Egy fiú legyen...? - Olyan, mint a párom. :)
- Vannak olyan pillanataid, hogy egyedül érzed magad? - Igen, de az egyedüllét nem azonos a magánnyal. Olyat nem szeretnék érezni.
- Mit gondolsz a szerelemről? - A szerelem sötét verem, öl, butít és nyomorba dönt - és szerintem baromi jó érzés. Tény, hogy olyan, mint egy köd. :D
- Kedvenc színed? - Türkizkék, almazöld.
- Hogy álltok a sporttal? - Biciklizem és aktívan alszom. :P
- Az írás neked hobbi vagy komolyan ezzel akarsz foglalkozni? - Hobbi. Idehaza nem lehet belőle megélni, de nagyon szeretnék egy saját könyvet nyomtatásban látni.
- Könyv vs. blog? - Végeredményben mindegy, ha olvastatja magát.

4., Kérdezz 11-et!
- Mikor kezdtél el történeteket írni?
- Mit teszel, ha elfogy az ihlet?
- Készítesz vázlatot, vagy csak belecsapsz a lecsóba, és hadd szóljon?
- Tudsz repülni álmodban?
- Mi a kedvenc ételed?
- Milyen stílusú zenét szeretsz?
- Írás közben hallgatsz zenét, vagy csöndre van szükséged?
- Haragtartó vagy?
- Társasági lény vagy, vagy inkább introvertált?
- Milyen idegen nyelven tudsz?
- Szereted a lecsót? XD

5., Küldd tovább 11 blognak! - Na, ez nem fog menni, mert túlságosan új vagyok. :) Majdnem az összes jelöltem megkapta már a díjat, de azért én mégis elküldeném nekik:
- http://arnycsapda.blogspot.hu/
- http://ellopotteletekbylylia.blogspot.hu/
- http://avellanaregeny.blogspot.hu/
- http://raspberry-silvers.blogspot.hu/
- http://redmoontrilogy.blogspot.hu
- http://painandlife-theheartspain.blogspot.hu/
- http://cumberbatchjottings.blogspot.hu/

5 komment:

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB