1 2 3

Sajnálom

2013. június 6., csütörtök 8 komment
Már senkinek sincs véleménye az írásomról? Akkor visszahúzódom a csigaházamba, hiszen nem magamnak szeretnék írogatni (azt már megtettem). :( Az eddigi hozzászólásokért nagyon hálás vagyok, és köszönöm!
(Sandra, nagyon szépen köszönöm a második díjat is, aranyos vagy. :))

8 komment:

  • Sandra Blake írta...

    Neeee!!! :(
    Én olvaslak drágám... Igaz mostanában eltűntem az oldidról, de csak azért, mert 4 tantárgyból vizsgázom és nem volt túl sok időm a neten böngészni. Ígérem komizok csak ne hagyj itt bennünket!!! :((( Az nem lenne fair! Holnap már csak irodalomból kell vizsgázni és utána szabad vagyok. És azért kaptad a díjakat, mert nagyon szeretlek téged és az oldalad. Tudom mit érzel, mert én se kapok sokat, de akiktől kaptam komikat azoknak nagyon-nagyon köszönöm és ölni tudnék értük... xd

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    Brühü :( Ez nagyon -nagyon nem jó hír ... Nálam is hasonló a helyzet mint Sandinál,de mindenkit igyekszem olvasni és szinte nincs olyan ahová ne írnék ,ha tetszik ,mert hát tudom milyen idegesítő ha néma olvasóink vannak.
    Nagyon haragszom azokra akik pusztán ezzel elkedvetlenítik a tehetséges írópalántákat !

    És ne add még fel :)

  • TJ írta...

    Szia!
    Szerintem se bújj el, mert eddig igaz csak az első részt olvastam el, (igyekszem pótolni a lemaradást), de nekem nagyon tetszik, amit írsz, és nagyon szívesen olvasnám tovább is!
    És semmiképpen se add fel! Ennek a történetnek könyvformában kell lennie!

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB