1 2 3

V. fejezet 1. rész

2013. június 21., péntek 18 komment

18 komment:

  • Névtelen írta...

    Üdv!
    Mivel valamilyen úton megtaláltam ezt a regényt, hát olvasom is.
    nagyon tetszik (legalábbis eddig)
    mikor olvastam, helyenként a hideg futkosott a hátamon!!
    Igen jól el tudtam képzelni a helyszíneket, a szereplőket is.
    Így tovább és kérném a folytatást!!!

  • Névtelen Senki írta...

    Szia kedves Anonymus! :) Nagyon szépen köszönöm! :) Amint ismét összegyűlik 2-3 "kérő", jön is az új fejezet. :) Viszont kérhetek egy nevet, hogy a továbbiakban be tudjalak azonosítani? (Már ha jössz még.) :)

  • Névtelen írta...

    Na igen kérni lehet, de ismersz.
    Jönni? peeersze, hogy jövök, igaz messebb vagyok mint a többi olvasód,
    de ha így sem jönnél rá, akkor :
    akit Te ismersz alegjobban ( L )

  • TJ írta...

    Szia!
    Először is szégyelld magad, hogy elválasztottad a fejezetet, és várni kell a folytatásra! Utálok várni! :D
    A másik meg, hogy igaza van az előttem szólóknak, hogy nagyon szépek a leírásaid, és ráadásul izgalmasak is, főleg a tónál történtek. :) Már nagyon várom, hogy tovább olvashassam. És még mindig azt mondom: Könyvben akarom olvasni!!!

  • Névtelen Senki írta...

    :D Tényleg túl hosszú lett volna, és mindig a blogolos tapasztalataimra hagyatkozom, ahol nem szerették a terjedelmes bejegyzéseket. :)
    Nagyon szépen köszönöm a dicséretet! Ez nagyon sokat jelent nekem, sőt inkább úgy fogalmaznék, ez jelent mindent. Örülök, ha szórakoztathatom az olvasókat. :) Nem kell sokat várni a következőre, mert már hárman kértétek, de még várok egy kicsit. :)
    Könyvben pedig meg fog jelenni. :) Hogy e-book lesz-e vagy nyomtatott, esetleg mindkettő, azt még nem tudom, de majd erről is írok egy bejegyzést. :)

  • TJ írta...

    Rendben, ha hamarosan jön a folytatás, akkor nem morgok miatta. :D
    Komolyan? És ez már biztos, hogy megjelenik valamilyen formában? Már alig várom. ^^

  • Névtelen Senki írta...

    Igen, nagyon szeretném kiadatni, ha más nem, magánkiadás útján. Ámbár ha az előzőt kiadta volna az egyik kiadó, akkor nagyon remélem, hogy ezt is. Abból azért nem lett semmi, mert olyan horribilis lett volna egy kötet ára, hogy senki sem vette volna meg. :/
    Mindenek előtt azonban be kell fejeznem. :D

  • TJ írta...

    Jaj remélem, hogy sikerül majd kiadatnod. :) Biztos, hogy sokan megvennék, mert nagyon jó. Nekem is tervben volt, hogy kiadatom (ha tudom) a Vörös Holdat, de azt hiszem, nem lesz belőle semmi sem. :) Azért szólj ha van fejlemény a kiadással kapcsolatban kíváncsi vagyok. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen, én is remélem. :) Viszont az, hogy jó, relatív, ráadásul nincs nagy ismeretségi köröm, így ha magánkiadás lesz, akkor fogalmam sincs, hogy oldjam meg a marketinget. :O
    Persze, hogy szólok. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB