1 2 3

V. fejezet 2. rész

2013. június 26., szerda 8 komment

8 komment:

  • TJ írta...

    Szia!
    Teljesen jól mondtad, kellett ez a kis pihi az előző izgalmas rész után.:) Én még mindig azt mondom, hogy Jerome a kedvencem, de egyre jobban kezdem megkedvelni a többi szereplőt is. :)
    Ebben a részben nekem az tetszett a legjobban, ahogy leírtad azt őszt. Nagyon szépek a leírásaid még mindig. :) Amúgy én szeretem azt őszt. :)
    Már nagyon várom a folytatást, remélem, hogy hamarosan olvashatom. :)
    Megkérdezhetem, hogy mi a kedvenc részed ebben? :)

  • Névtelen írta...

    Én nem tudok kritikát írni,egyszerűen szeretem ahogy írsz,nagyon várom a folytatást! :) A háttered is tetszik!! Zora :)

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen! :)
    Az a poén, hogy én ki nem állhatom az őszt. :D Egyedül abban a két hétben tetszik, amikor sárgulnak a levelek, de egyébként... pfh!
    Pont az őszleírásom tetszik egyébként, pontosabban a fenyőfás hasonlat. Nem sokkal a megírása előtt tanított meg a párom, hogyan kell megállapítani a fenyőről ezeket, úgyhogy volt honnan meríteni. :)

  • Névtelen írta...

    Ha nem olvastam volna az előzőt, akkor azt mondhatnám, hogy naja nem túl izgi, de attól függetlenül jó, habár ilyen rész(letek) is kellenek egy regénybe. Nem kihagyható kis lazítás az olvasó agyának, kell ez is! Hajrá kérem a következőt!
    L

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB