1 2 3

Átszellemülés

2013. július 12., péntek 6 komment
Olykor előfordul, hogy - bár ilyen intenzíven azért nem, de - hasonlóan elmeroggyant viselkedést produkálok írás közben. Ha kifelé nem is mutatom, belül ilyesmi vagyok. :D

6 komment:

  • Névtelen Senki írta...

    Na igen. Ember legyen a talpán, aki elviseli, ha megszáll az ihlet, és totál rááll az agyam. :D Kíváncsi vagyok, mit mond majd erre L, ő már csak tudja... :D

  • Névtelen írta...

    No hát ühüm ja igen nem nemtom...stb Kedves más(ik) kommentelők és nemkommentelők kissé "elviselhetetlenebb idegállapotba" kerül olyankor de valamennyire én is. Nem lehet piszkálni bármivel(semmivel lehetőleg) :-), de ugye Ő az író az én Ő-m és bízom Benne!! Közben azon vagyok, hogy ki tudja előbb- utóbb adni a könyvét-könyveit mittomén hogyan akarja... ,
    de ahogy én se szeretem ha beleugatnak miközben javítok építek (elektronika bármi más) Ő sem komálja és ezt meg kell érteni ha nehéz is néha!! Igyekszem írni hagyni, mert tudom milyen ha az ember nem élhet a hobbijával,csak meló aztán vissza a szállásra "pihenni"és előlről újra minden tovább tovább...

  • Névtelen Senki írta...

    Na... :D Ez ilyen. Kicsit tudathasadásos lelkiállapot. Naná, hogy nem tudok smúzolni, ha épp halomra ölik egymást a szereplőim. :D
    Mondanám, hogy vidd ki magaddal a hobbikészletedet, de egyrészt kissé terjedelmes, másrészt tudom, hogy örülsz, ha még élsz... :/ :*

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB