1 2 3

VI. fejezet 1. rész

2013. július 6., szombat 18 komment

18 komment:

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    De jó volt újra olvasni :D

    De Lena 45 kg! Az nagyon kis vékony! Én 50 vagyok és már mindenki úgy kezel mintha beteg volnék :/ Egyet értek azzal hogy hízzon csak Maureen-nak igaza van :D

    Egyébként klassz Maureen név :) Soha sem hallottam , de remélhetőleg jól ejtem és akkor nagyon jól hangzik :D Jó választás :) Milyen eredetű ?

  • Névtelen Senki írta...

    Szegény nem épp puffancs kategória, hiszen minden gyógyítással saját magát emészti fel. :) Egyébként nem is túl magas teremtés, 165 cm, ahhoz nem olyan vészes. :D

    A neveket egyébként Fo-ban anyakönyvezhető nevekként kerestem, és általában a jelentését néztem. :) Ír eredetű, ha jól emlékszem, és sötétet jelent, bár más oldalak szerint egész mást. Nekem mindegy, mert tetszik, jól hangzik, és elvileg nem tucatnév. :)

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    Értem :) Szerintem jól eltaláltad és tuti nem tucatnév;) Ja és most még jobban elkezdtem aggódni Lenáért o.O

    Ó és ha már nevek :) Mivel te neked is van egy Eriked utána jártam picit a névnek... lehet hogy ezt már te is megtetted de azért :) 2 jelentést találtam az egyik és ez a valószínűbb "minden felett uralkodó " azért tartom ezt való színűbbnek , mert a "rik" az több névben is urat jelent ( Henrik "a ház ura " Frederik"békében uralkodó" )a másik jelentés pedig "magányos"egyedülálló" ez talán az "Er" miatt ... És ezt is jól választottad , mert azt hiszem skandináv eredete ellenére Franciaországban is elterjedt lett.
    Nekem az egyik kedvenc nevem :D És totál lehidaltam mikor kiderül, hogy nálad is van egy Erik :D Kellemes meglepetés volt :)

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...


    Ja, ( bocsi hogy itt tele írkálok mindent:) )a facen újra ért egy hasonló meglepetés o.O Tudod van a kis perzsa rabszolga lány , akit én Aylanak neveztem el. A múltkor írja nekem egy másik amatőr író , hogy nála is szerepel ez a név , még hozzá úgy hogy ő találta ki... és kiderült hogy tényleg! És valahogy tényleg ráhibázott egy valós perzsa névre o.O
    Ami külön megdöbbentő , hogy nála pedig Ayla az aki az arcát elrejti !! Nagyon fura volt o.O

  • Névtelen Senki írta...

    Persze, utánanéztem, viszont az én Ericem eredetileg Kieran. :) Az édesanyja adott neki ilyen abszolút nem francia nevet, majd átnevezték azok, akikhez került, így lett Eric, illetve Era (kódnév, kiERAn, mint pl. Josias - Oss, Olvaldo - Val, vagy mint pl. Han, de mivel az ő kiléte nem derült ki a másik blogomban sem, ez egyelőre titok. ;)

    Ilyen névráhibázások nálam is voltak, fura. :D Pl. van egy fantáziaregényem, amiben egy bolygó neve, ahol harcosok élnek, egy mellvért, vagy mi a frász. :D

  • Névtelen Senki írta...

    Igen, az. :) Viszont amikor választottam, a jelentés annyira nem is érdekelt. Véletlenül pont jó. :D

    Aha, ilyeneket is; egy trilógia, de kezdetleges trotty. :D

  • Névtelen írta...

    Jó volt ez a részlet is, közepesen izgi.
    ( az a "kezdetleges trotty " megállná a helyét, persze nem magyarban!!)
    Kérek folytatást,mihelyt időd engedi! L

  • Avellana - Fantom: Epikrizis írta...

    Hát ha én dicsekedhetnék ilyen trottyokkal ! :D

    Szerintem tök jó hogy ennyi fele kacsingatsz :) Nekem a fantasy és a sci-fi is túl sok sajnos ... muszáj hogy több köze legyen a valósághoz , mert különben totál beledilizek :D

  • Névtelen Senki írta...

    Köszi L! :D
    Nem, az a trotty bizony nem könyvképes, mostani szemmel már látom. Persze ha átdolgoznám, akármi is lehetne belőle, de se kedvem, se időm, így inkább marad egy kedves asztalfióka, amin jókat röhécselek, mikor olvasom (mert arra tényleg jó). :)

    Avellana, sci-fit, fantasy-t én sem tudok. Abba is csak fantáziaelemeket fűztem, igaz, némileg többet, mint ebbe, de egy-két fura földönkívüli fajon kívül egész emberi. :) Viszont mesét is szeretek írni, pár éve tervben van egy. Jó hosszú lesz persze, hiszen nem is én lennék, ha nem... :D

  • TJ írta...

    Szia!
    Bocsánat, hogy csak most értem ide, de az utóbbi időben picit olyan szétcsúszott vagyok, és mindennel elmaradok. :/ De ideértem szerencsére. :)
    Nagyon tetszett ez a fejezeted is, vagyis a részlet belőle. A leírásaid hihetetlen jók, és olyan jó hasonlatokat is használsz. :)És tetszik az is benne, ahogyan leírod Lena gondolatait, meg a viselkedését is. :)
    Alig várom, hogy olvashassam tovább. :)

  • TJ írta...

    Remélem én is, hogy fog, mert már olvasnám tovább. :) Olyan nehéz várni mindig a következő részig.

  • Névtelen Senki írta...

    Tudod, naivan mindig azt hiszem, hogy na, majd most biztos kapok valamiféle reakciót új olvasóktól, aztán persze koppanok. Természetesen nagyon örülök nektek, akik kitartotok mellettem, és írtok is, hiszen ezért érdemes folytatnom, de kicsit lelombozó, amikor a számláló szerint egy-egy új résznél megugrik a látogatók száma, de visszajelzést nem kapok. Pedig viszonoznám a kritikát, de hát...

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB