1 2 3

VI. fejezet 2. rész

2013. július 13., szombat 14 komment

14 komment:

  • Névtelen írta...

    Én ezt nem értem !
    Miért nincs egy vélemény sem?
    Legalább először lehetek az első!!juhúú
    Ez a részlet kicsit morbid lett a "tisztogatók" egymással és az áldozattal való párbeszédeinek folytán, kissé durva de így izgalamas .
    Tehettél volna be hosszabb darabot is, mert olvastam volna tovább kíváncsiságból...
    L

  • Névtelen Senki írta...

    Szia! :) Talán, mert mindenki nyaral, vagy mert ennyire lapos lett a sztori. Nem tudom. :/
    Örülök, hogy tetszik, és köszönöm szépen! :) Nem rakhattam hosszabbat, itt a fejezet vége. :D De majd jön a folytatás 2-3 kérvényre, ahogy eddig. :)

  • Névtelen írta...

    Izgi volt tényleg,én nem tudom kritizálni :D ,szeretem olvasni és várom a folytatást! :) :*
    Zora

  • Névtelen írta...

    Hogy meglegyen a harmadik kérés is : kérem a folytatást!!! (Ha lesz időd)
    Köszike!
    L

  • TJ írta...

    Szia!
    Bocsi, megint kicsit késve, de ideértem. :)Nagyon nagyon tetszett ez a rész, olyan izgalma volt, és rejtélyes is. Szeretem az ilyen írásokat annyira bele tudom élni magam. A szóhasználatod és a leírásaid szokás szerint hihetetlenül jók, és a párbeszédeid is nagyon élnek. Ezt a jelenetet simán eltudnám képzelni egy film jeleneteként is, na jó az egész történetet el tudnám képzelni egy filmként. Már alig várom, hogy tovább olvashassam. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Szia! Semmi baj, a lényeg, hogy itt vagy, aminek nagyon örülök. :) Köszönöm szépen a dicséretet! No, hát az ilyenekért is érdemes csinálni az egészet (az önszórakoztatás mellett). :)
    Remélem, továbbra is tetszeni fog. :)

  • TJ írta...

    Nagyon szívesen, én csak az igazat mondtam. :) Szerintem nagyon jól döntöttél, hogy az írásaidat megosztod másokkal is, mert nagyon jók, és remélem, hogy még nagyon sok történetet olvashatunk tőled. :) (persze ezt se fejezd még be, mert olvasnám én végtelenségig :D)
    Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog, ahogy eddig is. :)

  • Névtelen Senki írta...

    Nagyon szépen köszönöm! :) Sajna nem szolgálhatok jó hírrel: azt hiszem, nem teszek fel több részt a történetből. Bár rengeteget segítettetek nekem azzal, hogy véleményeztetek, sajnos nem sikerült elég bétát idevonzani. :/
    Természetesen írom tovább, hamarosan befejezem, de majd csak akkor publikálom, amikor kész lesz. :)

  • TJ írta...

    Jaj ne én, muszáj folytatnod, mert ez a történet nagyon jó. Keressünk új bétákat neked, akik olvasni fognak, de az is lehet, hogy az emberek nyaralnak, és majd utána olvasnak. Semmiképpen se add fel, mert nagyon jól írsz és én szeretem a történetedet! :)Meg már hiányzik Jerome, hogy olvashassak róla. :D

  • Névtelen Senki írta...

    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy. :) Tudod, van egy olyan megérzésem, hogy a sztorival van baj. Nem ez a felkapott téma mostanában. Vámpíros, boszis, vérfarkasos történetet viszont nem tudok írni, így jobb, ha meghagyom másnak.
    Másrészről viszont, azt hiszem, a korhatárral is baj van. Még csak be sem tudom sorolni igazán, hogy kinek ajánlom. Bizonyos durva részek miatt mindenképpen 15-16 éven felülieknek, de hogy az ilyesmi történet milyen korosztályt érint meg, arról fogalmam sincs. Ezért lett volna jó több tesztolvasó, változatos életkorú.
    A sztori itt-ott vicces, élvezhető akár a tinik számára is (Lena, Yves jelenetei), viszont ugye van egy szektás háttér, ahol komolyabb témákat boncolgatok. Viszont nem annyira komolyan, hogy az érett felnőtteket is érdekeljen.
    Mókás, mert ennyi idős fejjel azt se tudom, kinek írok. ^^"

  • TJ írta...

    Szerintem egyáltalán nincs baj a történeteddel, én nagyon imádom, és nagyon szomorú lennék, hogyha nem folytatnád. Remélem, hogy hamarosan felteszed a következő részt is, mert nagyon várom, és mások is ebben biztos vagyok!
    Nekem pont azért tetszik, mert szerintem minden korosztály számára élvezhető, és nem olyan tucattörténet, mint a mostaniak (mint pl az enyém), szeretem az egyediségedet. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB