1 2 3

VII. fejezet 2. rész

2013. augusztus 2., péntek 8 komment

8 komment:

  • Névtelen írta...

    -Kedvenc szereplő: Yves ,mert segítőkész, rokonszenvesnek tűnik az eddigiek alapján.
    -Kevésbé szimpi : Jerome, a viselkedése által.
    -Leíró rész elegensőnek tűnik, nem túl sok, így nem untat.
    -Hangulat kissé " nyomasztó" néha és kevés kivétellel izgalmat tart fenn.
    -A bevezető nagyon tetszett, mintha egyből a közepében lennék valaminek. (Elég durva volt, de ez jó).
    -A visszaemlékezések kellenek, mert hogyis tudnánk meg a mi miből következéseket.
    -A karakterekben igen kevés a közös jellemző jól sikerült "elválasztani"egymástól őket.
    -A végére bizonyosan valami jó fog kisülni, vagy nem.(én tennék bele üldözést bunyót egyéb ilyesmit, de nem értek az íráshoz, így majd kiderül hogyan tovább).
    L

  • Névtelen Senki írta...

    Köszi szépen, L. Neked, mint legfőbb támogatómnak és segítségemnek eleve jár belőle, de azért nagyon kedves vagy, hogy válaszoltál a kérdéseimre. :)
    (Üldözés meg bunyó pedig lesz, ne aggódj!) :)

  • Lyra Wyrmfire írta...

    -Az eddigiek alapján ki a kedvenc szereplőd?
    Egyértelműen Lena :D A többiek is szomatikusak (na jó, Jerome-nél ez nagyon változó, hogy szimpatikus, hol meg messzire kerülném), de nekem ő nagyon nagy kedvenc. Nem csak a képessége, hanem az ehhez való hozzáállása, világszemlélete miatt. És nagyon felnézek rá, hogy olyan erős személyiség, és noha annyi rossz dolog történt/történik vele, mindig önmaga tud maradni :)

    - Ki az, aki kevésbé szimpatikus, és miért?
    Jajj, ebbe kicsit belekezdtem fent. Hát Jerome az xD Néha olyan kedves megnyilvánulásai vannak és a Lena "lebukásakor" (többet nem mondok, nehogy spoiler legyen annak, aki idenéz x,D)is nagyon rendes volt, de vannak sunyi dolgai, ezért nála változik a kép. A mellékszereplők közül Oss-t meg egyszerre utálom, mert egy undorító vadállat, de egyszerre mégis kedvelem a nagy szája meg a beszólásai miatt :,D

    - Mit gondolsz, elég a leíró rész, vagy többre lenne szükség?
    Szerintem pont jó, és nagyon szemet gyönyörködtetőre sikerednek mindig, tehát a minőség sosem megy a mennyiség rovására. :) (Aki mást mond, csak irigy!!:D)

    - Milyennek találod a történet hangulatát?
    Lehet, hogy csak számomra, de állandó feszültséget érzek. Még ha csak beszélget is két szereplő, a témájuk által rögtön érezhetően cikázik a levegő :D Mindig történik valami izgalmas és fordulatos, ezáltal mindig jelen van ez a feszültség, még a visszaemlékezős részeknél is (sőt, a gyerekbántalmazásos résznél szinte ölni tudtam volna, tehát az biztos, hogy az olvasóban is mindenféle érzelmeket kelt).

    - Milyennek találtad a legelejét, vagyis a bevezetőt? Hatásos, vagy jobbat kéne írnom?
    Hát hacsak nem változott, mióta olvastam vagy került átírásra... nekem nagyon tetszett, figyelemfelkeltő és izgalmas volt, szinte sugallta, hogy "olvas tovább!~" :D Tehát szerintem nem szükséges újat írnod ;D

    - Hasznosnak vagy feleslegesnek érzed a visszaemlékezéses részeket?
    Hasznosnak, egyértelmű!:D Hiszen honnan tudnánk meg többet és hogyan érezhetnénk jobban együtt a szereplőkkel, ha nem lennének?:D

    - Minden karakterem más, vagy tök egyformák?
    Mások :D Nekem legalábbis mind mások :) Most őszintén, szerinted mennyi azonosság van Lena, Jerome és mondjuk Oss viselkedésében?:,D Hát szerintem szinte semmi, tehát iylenek miatt nem kell aggódnod :D

    - Szerinted mi ez az egész? Most mit érzel, mit fogok ebből a gyógyítós-szenvedős-fantomos cuccból kihozni?
    Hát, lehet, hogy ez nagyon klisés lesz, de jó lenne, ha ***SPOILER!!***
    Yves megtalálná Lenát és fantomunkat, elvinné őket haza, ahol aztán Era előadna mindent, és a körmére néznének a szervezetnek :D Vagy legalábbis nagyon nagy vonalakban én valami hasonlót képzeltem el, de szerintem könnyen lehet, hogy teljesen másmilyen lesz, és valószínűleg sokkal izgalmasabb, mint ahogy én azt ki tudnám találni vagy folytatni :D Főleg, hogy szerintem jó az alaptörténet és a szereplők, belőlük sok mindent ki lehet hozni ;D


    Remélem kicsit tudtam segíteni, ha sokat nem is :)

  • Névtelen Senki írta...

    Nagyon szépen köszönöm a részletes választ, Lyra! Persze, hogy segítettél vele, sőt. :) Nagyon hálás vagyok, amiért ennyit segítesz és mindig buzdítasz. ^^

  • Selina Olivieri írta...

    Szia! :) Behoztam a lemaradásom, végig olvastam, és az egyik kedvencemmé vált a történeted!!:) Most csak egy gyors kis üzenetet hagyok, és ha lesz időm, szeretnék válaszolni a feltett kérdéseidre is a regénnyel kapcsolatban! Dióhéjban még annyi, hogy teljesen át tudtam élni az egészet, nagyon hatásosak voltak a leírások, teljesen elhűlve olvastam végig pl. azt a részt, amikor Lena anyukájának az elmebetegségét festetted le, meg tiszta sokkoló volt, ( a legjobb értelemben) itt az utolsó részben az éhező kisfiú, ahogy a falat kaparta... ááá! :) Nagyon tetszett! Ugye lesz folytatás??

  • Névtelen Senki írta...

    Szia! :) Jaj, nagyon szépen köszönöm! :) Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. :)
    Nem, nem hiszem, hogy teszek fel még belőle, de van egy másik blogom, ahová jóval többet (majdnem a regény kétharmada) felpakoltam. Ha érdekel, privát üzenetben leírom a blog címét. :)

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB