1 2 3

"Zugpap se vagy?" (újabb szösszenet)

2014. május 21., szerda 0 komment
https://www.facebook.com/544858122230958/photos/a.545293415520762.1073741828.544858122230958/722842854432483/?type=1&theater

"– Emelj! – utasította a nő.
A férfi homloka szigorú ráncba ugrott, és a fejét is megrázta.
– Nem hiszek az ilyen szamárságokban, Claire – mondta fanyalogva.
– Nem is azt kértem, hogy higgy – pillogott rá a nő alulról. – A kedvemért! Csak egyszer, jó?
– Eszem ágában sincs, badarság és humbug az egész!
– Ahhoz képest elég ideges képet vágsz – hümmögött.
Behatóan fürkészte unokaöccse lesütött szemét, ami azonban a következő pillanatban már kedvesen csillogott vissza rá.
– Hogyne? Azt hittem, normális foglalkozást űzöl, tudom is én, irodában vagy kesztyűgyárban. Hobbiként meg gyöngyöt fűzöl, mint kislány korodban, erre kiderül, hogy abrakadabrázol a népnek.
– Van unalmas és fizető állásom is, mint neked a nyomda. Ne is add az ártatlan bárányt, drágám! Megnézném a fiókodat, hány Playboy lapul a Szentírás mellett…
– Bocs, de nem abban a nyomdában gályázom – vigyorgott Jérome. – Csak száraz napilapokkal foglalkozom. Ha tudni akarod, újságot se olvasok.
– Azt nem csodálom. Ha például egész nap hamburgerhúst kéne sütnöm, otthon rá se bírnék nézni. Bár igaz, a friss hambinak jobb szaga van, mint a friss szexmagazinnak, viszont látványnak egyik sem utolsó, nem igaz?
– Nem élek egyiken sem.
– Atyavilág! – Claire kiegyenesedett a kanapén. – Valld be, hogy Kínából jöttél haza, egy shaolin kolostorból, és a szép hajad csak paróka! Rizst ettél egész életedben, és kemény a bőr a lábujjaid között! No, majd én kiderítem a titkaidat rögvest – mondta, és letett egy lapot az asztalra. – Remete.
A férfi rosszallóan sandított a színes kártyán görnyedező alakra.
– Nem jártam Kínában. Még mindig keresztény vagyok, de a rizst szeretem, a hamburgert nem, mert egészségtelen, így a hajam is gyári. A fiókomat pedig nem tudom kinyitni, mert beletörtem a kulcsot, olyan erőm van a sok babcsírától.
– Kész katasztrófa vagy, Jérome-om! – csapta össze a kezét a nő. – Magányosan éldegélsz ilyen fizimiskával a legjobb korban. Harminchárom éves vagy, fess, és vagy finnyás, vagy szerzetes, vagy más. Olyan más. Tudod – intett Claire széles mosollyal, és újabb kártyát rakott a remete alá.
– Most a nemi beállítottságomra keresed a választ? Mert akkor ne fáradj. Hetero vagyok, és válogatós.
– Akasztott ember. Én kimondom, amit gondolok. Fura fazon vagy. Bár minden pap fura.
– Tudtommal inget vettem fel, de most, hogy mondod, talán kissé csuhás beütése van.
– Csillag, ördög. Zugpap se vagy? Mi a titkod?
– Naponta háromszor imádkozom. Csődtömeg vagyok, mi?
– Érdekes, milyen faarc kíséretében röpködnek a poénjaid. Pókerezel?
Jérome megrökönyödve bökött magára.
– Én?"
 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB