1 2 3

Díjat kaptam!

2014. július 31., csütörtök 3 komment
Sziasztok! Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy díj, ami körbejár a blogok között (lapul valahol nálam is), és most idepottyant Centaine Silvertől, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! :)
A szabályok a következők:

1., Tedd ki, hogy kitől van a díj! Teljesítettem.

2., Írj tíz dolgot magadról!

- Négy óra alvás után vagyok épp, tehát roppant morcos. :) 
- Soha nem volt szőke hajam, még porba fingó koromban sem, kivéve a múlt hónapot, amikor naivan rákentem a fejemre két csomag szép kék port. Olyan lettem, mint a pelyhes kiscsibe, csak épp csipogás helyett artikulálatlanul hörögtem.
- Két dologtól undorodom: a nejlonzacskón lévő apró lyukaktól és a testben élősködő férgektől.
- Folyton változik az ideálom. Volt már szőke, kék szemű, aztán ahogy „nőttem”, bebarnult, majd befeketedett, most pedig akármilyen lehet. Nem adtam le az igényekből, csak nyitottabb vagyok. :D
- Jobb későn, mint soha alapon hamarosan fogszabályzóm lesz.
- Rájöttem, hogy haragtartó vagyok. Igaz, felöltöm a pléhpofát, de magamban dühöngök.
- Némely írásom alapján többen is azt hitték, más nemű vagyok, mint ami. Volt, aki 15 éves homoszexuálisnak gondolt. :D
- Egyszerre tudok kedves gyerekmesét, szado-mazo novellát és akcióregényt írni.
- Boncolós videók elmélyült elemzése közben általában enni szoktam. ;)
- Vezetek álomnaplót.

3., Válaszolj tíz kérdésre!

- Ha választhatnál, vámpír lennél vagy leopárd alakváltó? - Leopárd alakváltó, és nem mennék a Szafari közelébe sem. Vámpír semmi pénzért, mások mindenféle nyavalyával teli vérét hörpöljem? Pfuj! :D
- És melyik író világában lennél legszívesebben vámpír vagy alakváltó? - A saját amatőr írói világomban. :)
- Szereted a sellőket/sziréneket? - Nem különösebben érdekelt, nekem eddig Ariel volt minden tudásom, de most a Hullámzó remény elég nagy hatást gyakorolt rám. ;)
- Kutya, vagy macska párti vagy? - Nem tudok dönteni. Na jó, legyen aranyhörcsög! :)
- Részt kívánsz majd venni valamelyik Aranymosás pályázaton?  - Igen, az idein, de lehet, hogy az utolsó percben visszakozom.
- Gyerekként mi volt az első szavad, amit kimondtál? - Fogalmam sincs, nagyon régen volt. Magamat ismerve az, hogy Google képkereső.
- Mióta blogolsz? - 2009 őszén kezdtem a blogol.hu-n, ami sajna idén bezárta kapuit.
- A Büszkeség és Balítélet filmváltozatai közül melyiket részesíted előnyben és szereted jobban: a mozis változatot, vagy a hat részes Colin Firth-öset? - A filmváltozatot láttam, de szeretném megnézni a sorozatot is.
- Van szerencseszámod? - Gyerekkoromban valahol úgy olvastam, hogy a négyes, azóta meg nem érdekel. De nagyon szerencsésnek érzem magam, ha ötszázast látok egy papírdarabon, mellette meg azt, hogy euro.
- Melyik elemet uralnád szívesen az öt közül? - A vizet, és ráloccsannék mindenkire, aki nem szimpi. XD

4. Írj tíz kérdést, és küldd tovább tíz bloggernek!
- Miért érzed szükségét, hogy blogot vezess?
- Melyiket olvasod szívesebben: papír alapú könyv vagy e-book?
- Tudsz repülni álmodban?
- Milyen stílusú zenét szeretsz?
- Mi a kedvenc ételed?
- Van valamilyen fóbiád?
- Társasági ember vagy, vagy inkább introvertált?
- Ha kapnál egy időgépet, melyik három évbe utaznál el, és miért pont oda?
- Van olyan rossz szokásod, amiről szeretnél leszokni?
- Volt már olyan pillanatod, amikor úgy érezted, túlcsordulsz a boldogságtól?

Akiknek továbbadom a díjat:

3 komment:

  • Vilma Kovakövi írta...

    Óóóó, egyelőre szóhoz sem jutok a megtiszteltetéstől.... :)
    Hálásan köszönöm, és mihelyt egy kis időm lesz, írok róla a blogban. ♥ :****

 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB