1 2 3

Misha Lagransky

2014. július 16., szerda 0 komment
Ősrégi illetve kevésbé ezeréves történeteim karakterötletei - két sztori összesen öt szereplőjének kivételével - kitalációk mind külső, mind belső tulajdonságok terén. Egészen mostanáig nem esett meg velem olyan, hogy meglátok valakit, és első döbbenetemet követően máris levetkőztetem (nem szó szerint... na jó, úgy is), és elkezdem ráerőszakolni az akaratomat, azaz saját karakterré formálom. Ki fogtok nevetni (ha másért nem, akkor azért, mert milyen nyomi vagyok, hogy nincs tévém, így nem ismerem a sorozatokat), de nemrég a szokásos guglikörutam során rábukkantam valakire, és miután helyreraktam az állam, utánanéztem, ki ő. Így született meg Misha Lagransky, az orosz utcaseprő, aki francia koszt takarít, és állandóan vérzik az orra.
Egy darabig nem tudtam, mit kezdjek vele, de tegnap megvilágosultam: jó lesz ő az Angyalok márpedig nincsenek "blognaplómba". A szemfülesek könnyedén kikombinálhatják: Misha + angyal = ? Nem, ez abszolút nem Castiel fanfiction lesz (mivel nagyjából gőzöm sincs, miről szól az Odaát), csak csippentek ezt-azt. ;)

Ui.: Azt kifelejtettem, hogy ez esetben magyar koszt fog takarítani. :)
 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB