1 2 3

Infóáradat rólam

2014. augusztus 6., szerda 0 komment
Hahó! :) Meglepetésemre ismét kaptam két díjat, de most nem leszek lusta, mint tavaly, és újra megválaszolom a kérdéseket, mert jó móka (továbbküldeni viszont nem tudom már, nincs annyi ismerősöm). :) Nagyon szépen köszönöm Boonie T. Müllernek és Marosi Katalinnak!
Először jöjjön a 10+10 dolog rólam.

- Két szemem van, és bőr van a nyakamon.
- Reggelente 173 cm magas vagyok.
- Kedvenc kajám a saját készítésű, sok órán át kotyvasztott bolognai spagetti.
- Mostanában mindennap Nógrádi ropit rágcsálok.
- Meg a körmömet.
- Tegnap vettem életem első okostelóját, de rájöttem, hiba volt. Hülye vagyok hozzá.
- A házunkat könnyű felismerni: a kapu előtt van egy ásatlan kút.
- Négy kiscicánk van: Cián, nincs neve, nincs neve és Castiel.
- Nagyon szeretem a lovakat.
- Azt hittem, a sushi tök finom, így beszereztem minden hozzávalót, tök jól megcsináltam, aztán kiköptem.
- Nagyon ellazulok az ASMR videókra, főleg amiben esznek.
- Általában középsulis diáknak hisznek, ha meglátnak.
- Utálok vasalni.
- Takarítottam már szalámis pizzást hányást. Nem az enyémet.
- Utálom a pálinkát.
- Ha be kéne mennem egy elit helyre, nagyon rosszul érzem magam.
- Az emberek (elsősorban nők) első benyomása rólam (mielőtt megszólalnék): a., nyafka picha b., beképzelt bunkó. Nem tudom, miért.
- Nagyon nehezen teszem magam túl a negatív kritikán, kivéve, amit az írásomra kapok.
- Szeretek felújítani.
- Életem során átlagban 1,5 évente költöztem.

Kati kérdései:
- Mikor kezdtél el írni, és mi volt az a dolog, ami erre rávezetett? - 8 éves koromban, és fogalmam sincs. Talán mert már akkor ki akart törni zakkant agyamból, ami benne fortyog.
- Ki a kedvenc íród? - Fekete István, mindörökké! :)
- Ki a legfőbb példaképed? - Hmm... az az énem, aki álmomban vagyok: erős, merész, okos, vezető egyéniség, aki a jóért cselekszik. Pont az ellentétem.
- Van-e olyan karaktered, akit magadról mintáztál? - Minden karakteremben ott vagyok, az ártatlan kislányban és a perverz köcsögökben is.
- Mi a kedvenc alkotási műfajod? - Regény. Nem tudok kicsiben írni. :)
- Hallgatsz zenét alkotás közben? - Nem mindig.
- Honnan nyered az ihletet? - Bármi lehet: zene, film, könyv, kép, valós történés.
- Van-e más hasonló hobbid az írás mellett? - A fotózás.
- A további céljaid mennyiben kötődnek az íráshoz? - Az biztos, hogy sosem hagyom abba, még akkor sem, ha sosem lesz kiadott könyvem.
- Mik a távlati terveid az írás terén? - Ugyanaz a válaszom, mint az előző kérdésre.

Boonie kérdései:
- Hova szeretnél menni nászútra? - ... :)
- Ki az az író, akinek a neve biztos garancia arra, hogy azt a könyvet, ami az ő nevével van fémjelezve, leemeled a polcról és megveszed? - Erre nem tudok egyneves választ adni. Annyi bizonyos, hogy ha bármelyik amatőr írótársam könyvét meglátom egyszer, tuti megveszem.
- Ha egy hangszerrel kellene bemutatnod magad, melyik lenne az és miért? - Zongora. Mert több billentyű lenyomható egyszerre - regényírás közben is rengeteg "hangot" kiadok, és az életben is sok dolgot tudok (kell) csinálnom együtt, mégis egész jó a zenéje.
- Melyik ország áll a szívedhez legközelebb? - Magyarország. Bármikor elhúznám innen a csíkot végleg, de visszahúzna a szívem.
- Mutass be egy sztárt, akibe beleestél, mint ló a gödörbe. - Hú, annak idején, valamikor időszámításunk előtt Nick Cartert imádtam a Backstreet Boysból. Gyerekkoromban meg Nils Holgerssonba voltam szerelmes.
- Milyen számodra a tökéletes női/férfi ideál? - Ha férfi lennék, Palvin Barbira csorgatnám a nyálam; gyönyörű a szeme és a szája. Nőként Misha Collinst nézegetem, de ugyanígy guvad a szemem Jaejoongra a DBSK-ból, viszont nem siklok el Brenton Thwaites látványa felett sem - tehát ideálom nincs, legalábbis külsőre.
- Szoktál idegen nyelven olvasni? Ha igen, mit olvastál utoljára, milyen nyelven? - Igen. Egy mobilnet számlát németül. :) Viccet félretéve nem olvasok idegen nyelven, filmeket nézek németül és angolul (utóbbit felirattal, mert elfelejtettem már.)
- Festenéd a hajad színesre? Mi a legextrémebb szín, amit bevállalnál? - Nos, voltam már csibesárga...
- Mik a kedvenc sorozataid? - Dallas és Esmeralda. Na jó, nem. Nemrég a Trónok harca évadait néztem végig pár nap alatt.
- Mondj egy filmet, amit ha mindennap  meg kéne nézned, akkor sem unnád meg. Miért pont ezt a filmet választottad? - Azért egy idő után mindent megunnék, de a Hat nap, hét éjszakát nagyon-nagyon szeretem. Nem tudom megmagyarázni, miért. :)
 


Copyright © 2014 Eden Ambré | Sablon: TNB